Subtotaal | € 0,00 |
---|---|
Verzendkosten | € 0,00 |
Totaal inclusief BTW | € 0,00 |
Welke artikelen kan ik retourneren? (webshop aankopen)
Het is mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen of retourneren. Retour of ruilzendingen worden slechts geaccepteerd indien de producten niet gedragen zijn. Eventuele labels, stickers en kaartjes mogen alleen verwijderd worden als het artikel anders onmogelijk te beoordelen is. Indien de artikelen beschadigd worden geretourneerd, zullen hier kosten over berekend worden. De kosten zijn afhankelijk van de waarde van het resterende product en de ontstane beschadiging. Bij ruilen wordt vanaf de derde zending administratiekosten van € 10,- berekend.
Let op!: als u een artikel retour stuurt, geven wij sterk het advies het pakket aangetekend te verzenden.
Motorkledingpoint stelt zich niet aansprakelijk voor verlies of schade van het pakket tijdens het retour verzend proces.
Ruilen of retourneren in de winkels (webshop aankopen)
Het retourneren of ruilen van producten in de winkels die via onze webshop zijn besteld behoort tot de mogelijkheden, de betaling van de geretourneerde artikelen zal wel via de webshop verlopen.
*Uw zending retour sturen kan alleen naar Beekbergen.
Welke artikelen kan ik retourneren? (winkel aankopen) Artikelen gekocht in een van onze filialen kunt u retourneren binnen 10 dagen. U ontvangt hiervoor een tegoedbon. Ruilen kan ook binnen deze termijn. Uitzondering hierop is helmen, onderkleding en helmmutsen. Deze kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Hoe ruil ik mijn artikel? (webshop aankopen)
Ruilen is alleen mogelijk als het betreffende artikel in een andere maat of kleur op voorraad is. Artikelen kunnen meestal niet worden nabesteld bij fabrikanten.
Als u wilt ruilen kunt u contact opnemen met de Klantenservice.
e-mail: info@motorkledingpoint.nl
Tel: +31(0)492465473
Bij ruilen sturen wij doorgaans eerst het gewenste nieuwe artikel op. Als dit artikel door u wordt goedgekeurd dan kunt u het eerste artikel retour zenden. Dit bespaart verzendkosten voor de koper.
Mocht het gewenste artikel niet meer op voorraad zijn dan kunt u het gekochte artikel alsnog retourneren.
De kosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor de koper. Wordt een verkeerd artikel geleverd of bevat het artikel een fabricagefout bij aflevering dan zijn de retourkosten voor ons.
Hoe retourneer ik mijn artikel?(webshop aankopen)
Het te retourneren artikel dient uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst aan ons worden teruggestuurd.
Dit kan op de volgende manier:
Retourneren via het retourformulier. Normaler wijze wordt het retourformulier met de zending in het pakket mee verzonden. Indien het niet aanwezig is kunt u ons een mail sturen om het formulier alsnog te ontvangen.
Hoe wordt mijn retourzending afgehandeld?(webshop aankopen)
Vragen?
Mocht u nog vragen hebben over het retourneren of ruilen van uw bestelling neem dan contact op met onze klantenservice. +31(0)492465473 .